1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 674882

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Visst, det är klart att det är bra om Timrå tar sig till slutspel. Pga. lite extra klirr i kassan.. För med den backuppsättning vi har i dagsläget har inte ett smack att hämta i ett slutspel. Som calle johansson, släng in moe istället. Han kan ju iaf åka skridskor. Pinsamt och se att kenta kör med CJ. Och jag håller definitivt med om att Manderville borde bli kapten.

Rosa är grym, likaså Jantonen.. helt klart värd pengarna, om dom lyckas ta oss till slutspel. Annars hade jag varit nöjd med Jantonen och försökt knyta honom nästa säsong för pengarna som vi ger Rosa.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer