Bragd-Birger: tja, trots att jag, i alla fall tillfälligt, hatar Frölunda så har dem fortfarande en bra chans på SM-guld... tyvärr. Serien är så oerhört mkt sämre i år så dem behöver inte värva särskilt spektakulärt, särskilt när dem får behålla i princip hela sin stomme.
Tappar vi 3 poäng upp till Brynäs idag ser det tungt ut, jävligt tungt.
4-1, nu kvaddar vi vår målskillnad också. CJ gör bort sig, DET ÄR EN ALLSVENSK SPELARE; BORT MED HAN FRÅN FÖRSTA BACKPAR!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tappar vi 3 poäng upp till Brynäs idag ser det tungt ut, jävligt tungt.
4-1, nu kvaddar vi vår målskillnad också. CJ gör bort sig, DET ÄR EN ALLSVENSK SPELARE; BORT MED HAN FRÅN FÖRSTA BACKPAR!