Det som är dåligt är ju inte att våra konkurrenter vinner. Visst, man kan ha åsikter om topplagen som förlorar, men det man ska kritisera är våran egen insats i en sån här viktig match.
Bedrövligt att ge bort tre mål till ett LHC som absolut inte behöver jobba ihjäl sig i den här matchen för att vinna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bedrövligt att ge bort tre mål till ett LHC som absolut inte behöver jobba ihjäl sig i den här matchen för att vinna.