Vi kan ju inte svära o leva fan på VF och HV, fan LHC spelar ju på halvfart o Timrå kan inte göra nåt åt det, pga av vi har pajasbackar, sista får nog Svoboda ta på sig, men LHC är inte bra och ändå orkar vi inte, Bedrövligt...GLÖM SLUTSPEL, bara att bryta ihop denna säsong och komma igen, mycket imponerande av BIF o Mora att ev vinna.
Trodde inte jag skulle behöva se Timrå så lama, så lama, många ska skämas som bär en Timrå tröja i laget ikväll, inte värdigt att bära denna fina tröja. Varför skickar man inte hem Sloan, sitta på bänken!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Trodde inte jag skulle behöva se Timrå så lama, så lama, många ska skämas som bär en Timrå tröja i laget ikväll, inte värdigt att bära denna fina tröja. Varför skickar man inte hem Sloan, sitta på bänken!!!!!
Rosa, Jantunen, Manderville godkännda idag.