RTS: Tycker ändå att det faktiskt känns lite skönt med en riktig skitmatch. Hedersamma förluster har jag fått nog av. Bättre då att man klappar ihop fullständigt en gång för alla. Nu: uppehåll. Kommer lägga in '...och må Styf och Koskinen helas från sina skador' i aftonbönen.
Jävla Brynäs! Men ändå, respect! Som en gammal sucker för underhundar gillar jag deras oskick att urinera på all logiks lagar. HV däremot önskar jag allt ont. Att torska är en sak, tennissiffror något helt annat. Fy fan, sickna divor.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jävla Brynäs! Men ändå, respect! Som en gammal sucker för underhundar gillar jag deras oskick att urinera på all logiks lagar.
HV däremot önskar jag allt ont. Att torska är en sak, tennissiffror något helt annat. Fy fan, sickna divor.
Hockey är en skitsport.