Laken: Med den här backuppsättningen har vi INGET att hämta i ett slutspel. Styf & Koskinen måste tillbaka efter OS-pausen. Vi ska vara glada att vi slipper kvalserien med dessa backar. Det var ju ingen engångsföretelse i kväll heller utan så här har det sett ut åtminstone sen styf blev skadad.
Vi bjuder på 3 mål ikväll oxå inte undra på att forwards och Adam tappar gnistan.
Till nästa säsong måste 4 nya backar in 2 defensiva med bättre rörlighet och 2 spelande backar.
2 nya centrar + spetsspelare måste oxå till.
Tränarbyte är nog också nödvändigt, tyvärr, för dålig coachning just nu Gahn in som center mellan Mandy & Hallin??? fattar ingenting.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi bjuder på 3 mål ikväll oxå inte undra på att forwards och Adam tappar gnistan.
Till nästa säsong måste 4 nya backar in 2 defensiva med bättre rörlighet och 2 spelande backar.
2 nya centrar + spetsspelare måste oxå till.
Tränarbyte är nog också nödvändigt, tyvärr, för dålig coachning just nu
Gahn in som center mellan Mandy & Hallin??? fattar ingenting.....
Kom igen TIK