Kerstin_k: Jo, trist att även Kenta faller ur ramen nu! Regin var det självklara valet mellan Manderville och Hallin, han har visat fina takter på slutet till skilland mot Gahn som varit typ sämst i laget. Att sedan dra ner en sådan het spelare som Manderville med Gahn är skandal.
Sluta coacha som det vore nåt jävla pojklag framöver tack!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sluta coacha som det vore nåt jävla pojklag framöver tack!