RocknRolf2: Ja, Regin var det självklara valet mellan Manderville och Hallin och sen kan man ju fundera på om man måste spela med sex backar till varje pris. Nog borde Sanny/Strålman kunna dubblera.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, Regin var det självklara valet mellan Manderville och Hallin och sen kan man ju fundera på om man måste spela med sex backar till varje pris.
Nog borde Sanny/Strålman kunna dubblera.