1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 675250

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Janken: Jag hålle med iofs, men idag ska dom jävlar skämas att bära samma färger som Strimma gjort, förutom Mandy, Rosa och Jantunen ikväll. Snacka om proffs omgivna av skandalöst bra betalda jävla glidare....fan jag är galen av ilska över en sån jävla dålig inställning. Tänk om man skulle göra samma typ av misstag som Sanny gjorde ikväll på sitt eget jobb, då blev det löneavdrag, skriftlig varning och nästa gång sparken.

ÄLSKAR TIMRÅ så att se sånt ikväll gör så jävla ont......

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer