LingaN: CJ är väl egentligen inte sämre än vad man kan förvänta sig, det är en spelare som aldrig har spelat i närheten av den här nivån tidigare i sin karriär. Att Sanny däremot, som på nåt vänster är uttagen i landslaget, är såhär dålig är däremot värre. Dessutom är han kapten tillråga på allt. Vad är det med karln?
Robban eller Manderville ska vara kapten. Där kan vi snacka om att ta ansvar, och när gjorde dem junismisstag senast?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Robban eller Manderville ska vara kapten. Där kan vi snacka om att ta ansvar, och när gjorde dem junismisstag senast?