MB: Vi har nog sett det sista av honom (Sloan, antar att ni surrar om honom) efter säsongens sista match. Det är jag tämligen övertygad om. Finns ingen hållbar ursäkt att ge honom förnyat förtroende ytterligare en säsong. Men å andra sidan finns det ju ingen ursäkt för att spela Ghan i 2:a linen heller, men tydligen gick det bra i dag...
Ja, jag är lite upprörd över coachningen. Har egentligen inget emot Ghan. Men han är oduglig och tillför mer skada än nytta på planen. Vi har nog sett det sista av honom i Elitserien också. På gott och ont.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, jag är lite upprörd över coachningen. Har egentligen inget emot Ghan. Men han är oduglig och tillför mer skada än nytta på planen. Vi har nog sett det sista av honom i Elitserien också. På gott och ont.