Vi har elitseriens absolut sämsta försvarsspel över hela banan. Ändå har vi fortfarande chans på slutspel. Helt otroligt egentligen. Men det skiter i alla fall jag i hädanefter. Vi har klarat oss kvar vilket känns fruktansvärt skönt!!!!!
Säsongens största gåta är hur Sanny kan få bära en svensk landslagströja. Jag får inte ihop det och kommer aldrig få det heller. Hua.
Med sådana här backar tillika vårat försvarsspel får vi vara mycket nöjda med att vi klarat kontraktet. Tack för det!
Tack även för att vi till slut fick se två ishockeyspelare i laget denna säsong också. Jag pratar givetvis om Jantunen och Rosa. Lägg till Svoboda också.
We are TIK. This is what we do.
TIK - VF 3-2 SSK - BIF 2-3
Vi är inte bättre än en nionde plats. Ändå har vi fortfarande chansen till slutspel.......även om jag skiter i det....som sagt. Nu är det uppehåll. Tack för det.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Säsongens största gåta är hur Sanny kan få bära en svensk landslagströja. Jag får inte ihop det och kommer aldrig få det heller. Hua.
Med sådana här backar tillika vårat försvarsspel får vi vara mycket nöjda med att vi klarat kontraktet. Tack för det!
Tack även för att vi till slut fick se två ishockeyspelare i laget denna säsong också. Jag pratar givetvis om Jantunen och Rosa. Lägg till Svoboda också.
We are TIK. This is what we do.
TIK - VF 3-2
SSK - BIF 2-3
Vi är inte bättre än en nionde plats. Ändå har vi fortfarande chansen till slutspel.......även om jag skiter i det....som sagt. Nu är det uppehåll. Tack för det.