Jag tror bestämt att vi i det här forumet också behöver ett OS-uppehåll. Snacka om att kasta in handduken. Fan, det är fortfarande 12 poäng att spela om. Dessutom kanske Kalle är tillbaka i skaplig form efter uppehållet, samtidigt som vi har brynäs i sista omgången.
TIK mötte igår ett lag fyllt av självförtroende och kunnande och RUTIN. Ingen som överhuvudtaget tänkt tanken att det var lhc som gjorde Timrå dåliga och stressade igår? Dom behöver faktiskt inte gå för full maskin för att pressa Timrå när dom har ett högre passningstempo.
Jag såg inte matchen igår, så jag kanske är en jävla idiot som påstår ovanstående. Jag vägrar dock så in i helvete att förklara slaget om slutspelsplatsen förlorat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
TIK mötte igår ett lag fyllt av självförtroende och kunnande och RUTIN. Ingen som överhuvudtaget tänkt tanken att det var lhc som gjorde Timrå dåliga och stressade igår? Dom behöver faktiskt inte gå för full maskin för att pressa Timrå när dom har ett högre passningstempo.
Jag såg inte matchen igår, så jag kanske är en jävla idiot som påstår ovanstående. Jag vägrar dock så in i helvete att förklara slaget om slutspelsplatsen förlorat.