1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 675639

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Stenkarn:

Du såg inte matchen. LHC var inte speciellt bra igår. Det var TIK som inte visade hjärta...

------------------------------------------------------------------------------------

Svoboda kan inte få ta någon skit efter denna match. Markeringspelet var inte bra.

Backspelet har ju annars varit hyfsat under säsongen. Vi har inte släppt in så mycket mål tidigare. Men igår var det obefintligt.

Går vi till slutspel mot alla odds så är det bra. Men jag kan hålla med Laken att det skulle vara skönt för Nubben att börja bygga laget för nästa år redan nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer