dr Dängroth: Jag är inte orolig det kommer att ordna sig till det bästa, jag gick på snön idag o sjönk inte ner. Man kan säga att jag gick på vattnet i Stavreviken, men det gick bra. Jag överlevde precis som TIK gör i kvalserien.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man kan säga att jag gick på vattnet i Stavreviken, men det gick bra. Jag överlevde precis som TIK gör i kvalserien.
Snart är TIK i var mans hem eller....? :))