Octagon: Mycket oroande ska du vara ett med hovet???? innebär att du ska hemtamt smällta in i miljön, blir orolig då jag då det är AIK:s hemma arena, ska du iklä dej sådana gul svarta kläder med och stå på hemma secktion;)))))
Min del av TIK Vässtra, iaf det hörnet jag sitter i ser det ljust ut för transport till hovet,,,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mycket oroande ska du vara ett med hovet???? innebär att du ska hemtamt smällta in i miljön, blir orolig då jag då det är AIK:s hemma arena, ska du iklä dej sådana gul svarta kläder med och stå på hemma secktion;)))))
Min del av TIK Vässtra, iaf det hörnet jag sitter i ser det ljust ut för transport till hovet,,,