1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 68510

Sv: UPPROP!!!
Appropå alla inlägg om Z och flytten till Detroit så tycker jag det vore kul om TIK-klacken kunde göra en variant på Kenneth & the Knutters gamla slagdänga "Vi ska ha våra bågar kvar".
Vår variant skulle ju då såklart vara "Vi ska ha våran Z kvar."

"Vi ska ha våran Z kvar, det finns en gräns för vad ni tar.
Vi kommer alltid att vinna, aldrig försvinna. Tänk på vad ni tar.
Oh la la laaa la. Vi ska våran Z kvar, det finns en gräns för vad ni tar. Vi kommer alltid tillbaka, alltid tillbaka."

Jag tycker texten är ganska applicerbar i hockeysammanhang. Skulle kunna bli ganska maffigt om det är några stycken på läktaren.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer