rådbjer: Jag tillhör inte heller suppklubben men det skiter jag i! Är iofs med som stödmedlem i TIK031 men det räknas väl kanske inte ! Jag tänker åka ändå, ska ta ett snack med mamma så att hon förstår att du är i säkra händer!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tillhör inte heller suppklubben men det skiter jag i! Är iofs med som stödmedlem i TIK031 men det räknas väl kanske inte ! Jag tänker åka ändå, ska ta ett snack med mamma så att hon förstår att du är i säkra händer!