Tänk när Timrå-laget äntrar isen i Hovet inför ett rödvitt hav på läktaren. Spelarna ser ut som fulltankade X2000-tåg, ingenting, absolut INGENTING kan stoppa dom. Tänk OM Timrå skulle vinna mot AIK - vilken skön hemresa det skulle bli. Då har vi två lite enklare motståndare hemma sedan...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tänk OM Timrå skulle vinna mot AIK - vilken skön hemresa det skulle bli.
Då har vi två lite enklare motståndare hemma sedan...