Mitt minne säger att en viss Matthiasson sa det där.
När jag redan är inne på ämnet Matthiasson så bollades det idéer på Hardcore Fanz resa ner till Stockholm 2/3 till ramsor och då vi var på #29 så röstades "Markus MaaAtthiasson" sen Brandsta-klappen. Alltså man ska sjunga det där med melodin från Brandsta City Släckers "underbara" låt "Kom och ta mig....*host*hårt bakifrån*host*". En ramsa som kan skapa problem med att hålla de rätta tonerna och sen att alla i hela klacken ska klappa vågrätt mot kompisens händer. Men Timrås supportrar är väl typ kända för att vara kompetenta till det mesta så det lär fungera.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
När jag redan är inne på ämnet Matthiasson så bollades det idéer på Hardcore Fanz resa ner till Stockholm 2/3 till ramsor och då vi var på #29 så röstades "Markus MaaAtthiasson" sen Brandsta-klappen. Alltså man ska sjunga det där med melodin från Brandsta City Släckers "underbara" låt "Kom och ta mig....*host*hårt bakifrån*host*". En ramsa som kan skapa problem med att hålla de rätta tonerna och sen att alla i hela klacken ska klappa vågrätt mot kompisens händer. Men Timrås supportrar är väl typ kända för att vara kompetenta till det mesta så det lär fungera.