1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 68581

Sv: UPPROP!!!
Mitt minne säger att en viss Matthiasson sa det där.

När jag redan är inne på ämnet Matthiasson så bollades det idéer på Hardcore Fanz resa ner till Stockholm 2/3 till ramsor och då vi var på #29 så röstades "Markus MaaAtthiasson" sen Brandsta-klappen. Alltså man ska sjunga det där med melodin från Brandsta City Släckers "underbara" låt "Kom och ta mig....*host*hårt bakifrån*host*". En ramsa som kan skapa problem med att hålla de rätta tonerna och sen att alla i hela klacken ska klappa vågrätt mot kompisens händer. Men Timrås supportrar är väl typ kända för att vara kompetenta till det mesta så det lär fungera.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer