Farbror Hasse: Kände bara idag att jag på något sätt "ville dra mitt strå till stacken", nu kan jag således lägga mig med ett gott samvete ikväll. Det känns som om uttrycket "att elda massorna" har fått en helt ny innebörd efter denna tråd. :-)
...Men från och med nu ska jag ikläda mig en något mer undanskymd roll igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det känns som om uttrycket "att elda massorna" har fått en helt ny innebörd efter denna tråd. :-)
...Men från och med nu ska jag ikläda mig en något mer undanskymd roll igen.