LennartA: jag vet ett företag som har sponsrat timrå som kommer att byta lag till nästa säsong och det laget ska spela i kvalserien själv har jag blivit uppsagt och slutat i det företaget för dom har flyttat sin produktion söderut
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jag vet ett företag som har sponsrat timrå som kommer att byta lag till nästa säsong och det laget ska spela i kvalserien själv har jag blivit uppsagt och slutat i det företaget för dom har flyttat sin produktion söderut