Det är nu vi måste visa vårt stöd som bäst, nu ska alla fans som mer eller mindre lessnat under säsongen tillbaka...! Med starten i Johanneshov Isstadion på Onsdag...! Kom igen o anmäl er nu...!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det är nu vi måste visa vårt stöd som bäst, nu ska alla fans som mer eller mindre lessnat under säsongen tillbaka...! Med starten i Johanneshov Isstadion på Onsdag...! Kom igen o anmäl er nu...!
Alla till Hovet!!! Timrå IK behöver er hjälp!!!