1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 68807

Sv: Vem ska man tro på, tro på.....?
rådbjer: Tror vi är överens om det mesta. Dock har vi lite olika uppfattningar vad gäller den kritik som förekommit under säsongen. Jag personligen tror inte att inlägg av typen 'fan vad Timrå är usla!' eller 'Spelarna ser ut som vilsna höns ute på isen' får spelarna att börja snorgråta a'la Helena Bergström.
Man får ros när det går bra, ris när det går dåligt. Så ser den bistra verkligheten ut för en hockeyspelare på den här nivån.
Därmed inte sagt att jag gillar allt jag läser, långt ifrån. Kampanjer mot enskilda spelare, t ex anser jag vara extremt olustiga.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer