Daniel Kungsör... då är ryktena sanna då..den röda attack opeln har gjort sitt, lämnat jordlivet..bara hoppas att den fick en värdig avslutning..hoppas du har ramat in något kort??.. så det är en beige fååård som gäller nu.. bara att hoppas att man får se den någongång??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
då är ryktena sanna då..den röda attack opeln har
gjort sitt, lämnat jordlivet..bara hoppas att den fick en värdig
avslutning..hoppas du har ramat in något kort??..
så det är en beige fååård som gäller nu..
bara att hoppas att man får se den någongång??