Jag tror att mycket av Timås fortsatta existens i elitserien avgörs redan i första matchen mot AIK. Vinst där, då ser det riktigt bra ut. Laget som förlorar kommer att få spela under stor press de kommande omgångarna...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror att mycket av Timås fortsatta existens i elitserien avgörs redan i första matchen mot AIK. Vinst där, då ser det riktigt bra ut.
Laget som förlorar kommer att få spela under stor press de kommande omgångarna...
ALLA till Hovet!
Krossa Gnaget! Krossa Gnaget! Krossa Gnaget! Krossa Gnaget!