Laken : Jag tror framförallt att det sistnämnda är oerhört viktigt. Michael Lindholm betydde oerhört mycket när det gällde ansvar och initiativkraft i slutet av förra säsongen. Nu är det dags att bl.a. Åhlund och Peltomaa utnyttjar sin rutin och pondus på isen och i båset. Vi behöver ledargestalter som står upp när det blåser. Z skall inte behöva lastas för den uppgiften. Han leder genom sitt sätt att spela och skall ägna sin energi åt detta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi behöver ledargestalter som står upp när det blåser.
Z skall inte behöva lastas för den uppgiften. Han leder genom sitt sätt att spela och skall ägna sin energi åt detta.