Frella: Om man tycker randigt är fult då är inte den halsduken vacker.
Supportersouvenirer är oftast inte "vackra". Det vackra (i mitt tycke) är när det är många som använder sitt lags supporterprylar/färger så det ger en "vikänsla".
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om man tycker randigt är fult då är inte den halsduken vacker.
Supportersouvenirer är oftast inte "vackra".
Det vackra (i mitt tycke) är när det är många som använder sitt lags supporterprylar/färger så det ger en "vikänsla".
Rött och vitt är snyggt.