Frella: Må så vara men tik är tik även om det är en "framtvingad" tallprodukt Den rödvita t-shirten med timrå ik på framsidan är okså helt okej. Men gärna nåt nytt till nästa säsong ..den som har lite fantasi kan väl skicka in nåt nytt förslag till den det berör...
Själv tycker jag det vore intressantast med lite om /nydesign av matchstället!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Den rödvita t-shirten med timrå ik på framsidan är okså helt okej.
Men gärna nåt nytt till nästa säsong ..den som har lite fantasi kan väl skicka in nåt nytt förslag till den det berör...
Själv tycker jag det vore intressantast med lite om /nydesign av matchstället!