Det helt klart bästa vore ju om matchen skulle anordnas under SCA-Cupen men det är ju för sent att dra igång nått nu om den skulle spelas under cupen.
Moverare: Har du tagit kontakt med SF (Sundsvall Fans)? Måste nog vara så att om SF drar igång det här så får dom ju ta kontakt med Timrå IK Supporterklubb om detta sen får Timrås SK informera här på hemsidan för då går det nog fram till de flesta TIK Supportrarna. Sen så kan man ju köra detta som tradition varje år under SCA-Cupen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Moverare: Har du tagit kontakt med SF (Sundsvall Fans)? Måste nog vara så att om SF drar igång det här så får dom ju ta kontakt med Timrå IK Supporterklubb om detta sen får Timrås SK informera här på hemsidan för då går det nog fram till de flesta TIK Supportrarna. Sen så kan man ju köra detta som tradition varje år under SCA-Cupen.