Om en match börjar 18 och nästa 21, när ska man då hinna köra en match till om man inte ens spolar för nästa värmning? Sen vet jag inte hur ni har det i Timrå men vi har ialla fall fler lag som vill in och ha träningstider och dom har "lite" högre prioritet än en plojmatch.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen vet jag inte hur ni har det i Timrå men vi har ialla fall fler lag som vill in och ha träningstider och dom har "lite" högre prioritet än en plojmatch.