Moverare: Nämen det var roligt. Då måste du känna dig riktigt stolt nu alltså. Själv skulle jag då aldrig våga beblanda mig med kungligheter ;-). Snappade du upp några användbara speltips som du kan förmedla till "Laget i stan" inför SCA-cupen ??.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Själv skulle jag då aldrig våga beblanda mig med kungligheter ;-).
Snappade du upp några användbara speltips som du kan förmedla till "Laget i stan" inför SCA-cupen ??.