Helg Ernest: Nej jag har inte röstat! Ja, jag kommer att sakna Leksand, jag saknar alla klassiska lag! Ja, jag hoppas på Skellefteå, även om det betyder att Hedström far. Nej, Malmö är inget klassiskt lag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, jag kommer att sakna Leksand, jag saknar alla klassiska lag!
Ja, jag hoppas på Skellefteå, även om det betyder att Hedström far.
Nej, Malmö är inget klassiskt lag...