wap.hockeysnack.com Onte för att TIK är ett dåligt Val men SAIK kommer att bjuda kosing samt att han kommer att bli en legend i stan. Som det ser ut nu så får man nog besöka byn även i ES-sammangham.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Onte för att TIK är ett dåligt Val men SAIK kommer att bjuda kosing samt att han kommer att bli en legend i stan. Som det ser ut nu så får man nog besöka byn även i ES-sammangham.