orion: Froza Schtaan! Aldrig någonsin tidigare har jag varit på allvar jättenervös för utgången i en match som inte gällt LHF. Fast nu var jag ett totalt nervvrak andra halvan av matchen.
Så jävla kul att de grejade det. Nu måste vi väl äntligen få något som liknar riktiga derbyn?
Grattis Jonte, och välkommen tillbaka till ES, och framför allt lär Schtaan önska dig riktigt välkommen hem! Vi ses kommande säsong! Troligen är du mer matchklädd nästa gång jag ser dig än du var senast när jag såg dig kollandes en av LHF:s försäsongsmatcher väldans civilklädd och i allmänhet som vi supportrar är mest (inklusive barhänget).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så jävla kul att de grejade det. Nu måste vi väl äntligen få något som liknar riktiga derbyn?
Grattis Jonte, och välkommen tillbaka till ES, och framför allt lär Schtaan önska dig riktigt välkommen hem! Vi ses kommande säsong! Troligen är du mer matchklädd nästa gång jag ser dig än du var senast när jag såg dig kollandes en av LHF:s försäsongsmatcher väldans civilklädd och i allmänhet som vi supportrar är mest (inklusive barhänget).