Oraklet: Du är som vanligt en pratkvarn som inte får mycket gjort. Se möjlighetrena istället för problemen och sluta fåna dig om du inte är intresserad. Har du svårt att ta att människor tar egna initiativ medan du bara sitter och pratar och pratar och pratar?
Knylan: Är du med i supporteklubben? Är du det så är du lika lämpad som någon annan att ta tag i supportermatchen.
Min tanke är att matchen ska spelas mellan supportar, inte nödvändigtvis de som står i klacken. Människor som känner för lagen helt enkelt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Se möjlighetrena istället för problemen och sluta fåna dig om du
inte är intresserad. Har du svårt att ta att människor tar egna
initiativ medan du bara sitter och pratar och pratar och pratar?
Knylan: Är du med i supporteklubben?
Är du det så är du lika lämpad som någon annan att ta tag i
supportermatchen.
Min tanke är att matchen ska spelas mellan supportar, inte
nödvändigtvis de som står i klacken. Människor som känner för
lagen helt enkelt.