Moverare: Ja jag är med i Supporterklubben men jag känner inte en kotte i SK. Det skulle ju underlätta om jag åtminstone kände någon av alla de som är med i SK.
Sen så vet jag inte men jag är nog för ung också.
Till sist så tror jag inte jag ens får vara med eftersom jag har lagt av med hockeyn i år så jag har ju stått på is bara för några veckor sen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen så vet jag inte men jag är nog för ung också.
Till sist så tror jag inte jag ens får vara med eftersom jag har lagt av med hockeyn i år så jag har ju stått på is bara för några veckor sen.