Jag som var där vill bara säga: Vilken kille! Och en härlig familj! Kul att dom uppskattade den lilla halvgalna skaran som slöt upp. Dom fick oss att känna oss uppskattade. Och vi fick Kent att känna sig uppskattad!
Kolla ST imorgon (eller kanske nätet senare) efter bilder och reportage.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kul att dom uppskattade den lilla halvgalna skaran som slöt upp. Dom fick oss att känna oss uppskattade. Och vi fick Kent att känna sig uppskattad!
Kolla ST imorgon (eller kanske nätet senare) efter bilder och reportage.