Herminator: Känner du inte att det är att utmana ödet lite grann.. Att be RR2 motivera sina inlägg?
I hans värld har TIK ingen som helst attraktionskraft på en spelare. Inte skuggan av en chan att locka, usel ekonomi och en sportchef som borde sitta i Domuskassan. (Minns alla hans krav på diverse personers avgång under vintern)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känner du inte att det är att utmana ödet lite grann.. Att be RR2 motivera sina inlägg?
I hans värld har TIK ingen som helst attraktionskraft på en spelare. Inte skuggan av en chan att locka, usel ekonomi och en sportchef som borde sitta i Domuskassan. (Minns alla hans krav på diverse personers avgång under vintern)