Bragd-Birger: Många verkar ha stört sig på profetsiorna också. När det gäller tjatet och uppreningarna så är jag dock benägen att hålla med dig. Han borde likt mig istället ha just dessa saker under sin profil... ; - )
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När det gäller tjatet och uppreningarna så är jag dock benägen att hålla med dig.
Han borde likt mig istället ha just dessa saker under sin profil... ; - )