1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 703094

Sv: Så var det kört med Hedström då?
Laken: Nej, debatt är viktigt, absolut. Det är bara det att det blir lite för mycket ibland. Jag hänvisar till mitt gamla inlägg om hur jobbigt det är med negativa (Oj, f'låt! Realistiska) personer. Jag tror att de flesta här inne är så pass intelligenta att dom förstår budskapet efter två, tre inlägg. Det är när det barkar iväg mot 20-30 (om det stoppar!) inlägg med samma budskap som det blir jobbigt, och då är det fanimej ingen debatt längre. Då är det bara tjatigt och tråkigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...