Problemet med RR2 är att han var tvungen att skriva vad han tyckte hela tiden eftersom vissa här på GB inte insåg allvaret utan fortsatte prata om slutspel. Sedan så malde han på lite väl kanske...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Problemet med RR2 är att han var tvungen att skriva vad han tyckte hela tiden eftersom vissa här på GB inte insåg allvaret utan fortsatte prata om slutspel. Sedan så malde han på lite väl kanske...