Undrar hur det går med Ryno då? I intervjun med AB förra veckan sa han att han skulle bestämma sig "de närmaste dagarna". Hoppas bara att Nubben är kall och inte dras med i nån hysteri, för även om killen är en s.k "supertalang" så är det just det han är. En talang alltså och inte en fullfjädrad storspelare, följdaktligen inte heller värd nån ev. fantasisumma i lön...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Undrar hur det går med Ryno då? I intervjun med AB förra veckan sa han att han skulle bestämma sig "de närmaste dagarna". Hoppas bara att Nubben är kall och inte dras med i nån hysteri, för även om killen är en s.k "supertalang" så är det just det han är. En talang alltså och inte en fullfjädrad storspelare, följdaktligen inte heller värd nån ev. fantasisumma i lön...