Skarin; Du sa det, inte jag! Med tanke på att jag hört Timråklacken under 22 matcher förra säsongen så har jag tydligen inte hört en "riktig" klack. Ska du behandla Timrås trumma såsom du behandlade GIF-trumman på Råsunda? Ta inte i så mycket, trumman är din vän, inte din fiende!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skarin; Du sa det, inte jag! Med tanke på att jag hört Timråklacken under 22 matcher förra säsongen så har jag tydligen inte hört en "riktig" klack.
Ska du behandla Timrås trumma såsom du behandlade GIF-trumman på Råsunda? Ta inte i så mycket, trumman är din vän, inte din fiende!