Nej, visst kan det vara det. Jag var bara tvungen att påpeka det.
Finns det intresse att anta utmaningen så blir det ju av. Då kan det bli mer än prat. O m det finns intresse så sker väl inbjudan på ett tydligare sätt. Riktat till rätt personer med information om tanken med det hela, tider etc..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Finns det intresse att anta utmaningen så blir det ju av. Då kan det bli mer än prat. O m det finns intresse så sker väl inbjudan på ett tydligare sätt. Riktat till rätt personer med information om tanken med det hela, tider etc..