1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 714367

Sv: Patroncupen
Knylan: Absolut. Lindman är en klippa. Men jag blir bara lite less när allting verkar stå och falla med styrelsen. Well, vi är valda av medlemmarna att företräda dem. Men vuxna människor måste kunna lyfta luren och ringa någon i styrelsen och ställa en enkel fråga om det är okej att asnmäla ett lag till Patroncupen.

Vi tänker inte skjuta skarpt utan snarare applådera ifall ngn vänlig själ skulle känna lusten att vilja avlasta oss lite grand ibland!

TACK FÖR ATT NI LYSSNAR OCH FÖRSTÅR!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...