Smokey: Varför skulle det vara svårare för er än för oss? Har alla hemmasupportrar helt plötsligt blivit bortnysna i en höstförkylning? Då finns det ju ännu en anledning till att lägga matchen under jul - trettonhelgerna, då många vänder hemåt för att smaka mammas skinka. Snälla, rara, försök att se möjligheterna och humorn i det här. Det kommer att bli en kanontillställning, det är jag övertygad om. Vi kunde också för alla rättvisors skull, köra bäst av tre. En hemma, en borta och den ev. tredje på neutral is.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Snälla, rara, försök att se möjligheterna och humorn i det här. Det kommer att bli en kanontillställning, det är jag övertygad om.
Vi kunde också för alla rättvisors skull, köra bäst av tre. En hemma, en borta och den ev. tredje på neutral is.