Kerstin_k: Hmmm! Stämmer det så skall jag slå upp champagne i ordboken... Jag känner på mig att Jonte skulle innbära chanser på semispel... Kanske final. Förstafemman skulle bli MYCKET respektingivande! Och tänk vilka drömlirare att få matcha och laborera med för LillKenta
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hmmm! Stämmer det så skall jag slå upp champagne i ordboken...
Jag känner på mig att Jonte skulle innbära chanser på semispel... Kanske final.
Förstafemman skulle bli MYCKET respektingivande!
Och tänk vilka drömlirare att få matcha och laborera med för LillKenta