Den här "källan" som säger att det är klart till expressen borde doppas i tjära o fjädrar o sitta i skampåle utanför arenan om han/hon har fel. Hela vintern lång...
Pärssinen , Hahl , Hedström
Med en sådan kedja kan vi vinna vilka matcher som helst. Det börjar lukta framgång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pärssinen , Hahl , Hedström
Med en sådan kedja kan vi vinna vilka matcher som helst. Det börjar lukta framgång.