Smokey: För er om några borde det var den enlaste sak i världen att gå ut och ropa i hallen efter presumtiva supportermatchspelare. Eller är det som jag misstänkt att det inte är Timråsupportrar i hallen, utan folk som utan urskiljning åker till Timrå för att titta på elitseriehockey, men struntar i vilket lag de får se.
Äh, vi får väl i värsta fall spela en intern Sundsvall Hockey-match. HH, Stacey och Knylan får halka med på ett bananskal.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
att gå ut och ropa i hallen efter presumtiva supportermatchspelare.
Eller är det som jag misstänkt att det inte är Timråsupportrar i
hallen, utan folk som utan urskiljning åker till Timrå för att titta på
elitseriehockey, men struntar i vilket lag de får se.
Äh, vi får väl i värsta fall spela en intern Sundsvall Hockey-match.
HH, Stacey och Knylan får halka med på ett bananskal.
För övrigt håller jag med Mats Edström.